sobota, 11 lipca 2015

Od Kaia do Vanessy c.d

Siedzieliśmy tak w ciszy, aż nagle Vanessa usnęła. [...] Nastał wieczór i kolacja, dziewczyna kazała mi iść już zająć stolik, a ona poszła przemyć twarz, tak też zrobiłem. Wziąłem dla nas dwa dania, które swoją drogą wyglądały całkiem smakowicie i zająłem stolik. Po chwili Vanessa siedziała już obok mnie i zajęliśmy się jedzeniem. Nagle, podszedł do nas Eric, jeden ze zwiadowców, usiadł naprzeciwko nas.
- Twoja dupa? - spytał wskazując wzrokiem na dziewczynę.
- Nie, moja księżniczka. - odpowiedziałem.
- Dlaczego ty z nią jesteś?
- Bo ją kocham.
- Ma fajne cycki? - zadawał kolejne, dziwne pytania.
- Ma cudne oczy.
- Zaimponowała ci w łóżku? - spytał, Vanessa spojrzała na mnie zdziwiona.
- Słodko wygląda, gdy śpi. A teraz już idź, chcemy zostać sami.
Chłopak zaśmiał się ironicznie i poszedł.

Vanessa?
Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony