wtorek, 14 lipca 2015

Od Marcus'a CD Nikołaj'a

  Bez żadnych sprzeczek zgodziłem się czegoś napić. Chociaż nie wiedziałem co to za trunek, ale ważne że chociaż trochę się zrelaksuję... to prawda, byłem już trochę zmęczony. Ale za to miałem manie przebierania się. Kiedy wyszliśmy za próg, zauważyłem swój ,,pokój''.
-Poczekasz na mnie? muszę się przebrać.
-Co ty tak... - zaśmiał się. - no dobra leć, poczekam.- Podziękowałem mu i po chwili zniknąłem za własnymi drzwiami. Podszedłem do szafy, uchyliłem drzwiczki i po chwili zacząłem wertować w ciuchach. Między czasie, zastanawiałem się... jakby nie było całej tej apokalipsy czy czego, byłym piosenkarzem i modelem, nadawałbym się do tego. Uśmiechnąłem się na samą myśl. Mój zaplanowany w wyobraźni strój wcielał się w życie. Po chwili wyglądałem tak: Wena twórcza.
Podszedłem do lustra, poprawiłem jeszcze czapkę i wyszedłem.
-Już. - rzekłem do Nikołaja, po chwili zmierzaliśmy do upragnionego miejsca.
-Ty chyba lubisz się tak przebierać prawda? - zapytał po chwili.
-Uwielbiam. - uśmiechnąłem się pod nosem. Nawet się nie obejrzałem a dotarliśmy do owego miejsca. Wzięliśmy dwa trunki, cały czas zastanawiałem się co to takiego, ale okazało się być nawet dobre.
-Masz jakieś przezwisko? - zapytałem, powoli sącząc napój.

Nikołaj? coś mi tak ta wena ucieka... ale spokojnie poprawie się ^^
Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony