piątek, 10 lipca 2015

Od Vanessy cd Kaia

Kiedy płomień stał się większy, położyłam się nieco bliżej ogniska tym samym ogrzewając ręce. Mrok tuneli nieco mnie przerażał. Chciałam żeby nastał już dzień. Chociaż będąc ciągle w metrze nie miało to żadnego znaczenia. Dzień, noc. Nie było różnicy. I tak było ciemno. Pragnęłam znowu zobaczyć ten piękny świat, który istniał kiedyś. Żeby już nie musieć się martwić o następny dzień. Wyjęłam z kieszeni kilka starannie złożonych karteczek. Były to zdjęcia. Prawdopodobnie jedyna pamiątka bo tamtym życiu. Przedstawiały one naturę, drzewa, łąki. Cały ten piękny krajobraz sprzed lat. Wśród nich było też zdjęcie mojej rodziny. Uśmiechnięte twarze przywróciły we mnie miłe wspomnienia z dzieciństwa. Delikatnie zacisnęłam je w dłoni. Usiadłam obok chłopaka, na powrót przypominając sobie lepszy świat.
- Kiedyś... Było tak pięknie... Ten obraz lepszego świata... Został już tylko w naszej pamięci...- wyszeptałam niby do siebie, ale też po części do Kaia.

Kai?
Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony