piątek, 10 lipca 2015

Od Vanessy cd Kaia

- Za ciekawie to to nie brzmi...- nieco się skrzywiłam- Byłam kilka razy na powierzchni, ale nie widziałam z bliska żadnego mutanta- dodałam.
- Jakie masz stanowisko?- spytał.
- Medyk- odparłam.
- I wychodziłam na powierzchnię?- kolejne pytanie.
- Tak. Musiałam wychodzić po różne lecznicze rośliny. Tutaj w metrze ciężko znaleźć jakiegoś zielarza. A jak już znalazłam to nie miał akurat tego co chciałam, więc musiałam wychodzić- wyjaśniłam.
- Nie mogę uwierzyć że się nie bałaś i że nie spotkałaś żadnego mutanta- powiedział.
- Oczywiście że się bałam. Puszczałam na zwiady Vixena. Czasami szukałam dwa dni jednej, małej roślinki. Jako iż Lou jest mała potrafi przemknąć niezauważona i coś mi przynieść- odparłam.


Kai?
Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony