wtorek, 14 lipca 2015

Od Marcusa CD Nikołaj'a

Przypatrzyłem mu się chwilkę, a po chwili dotarło do mnie że zadał mi pytanie.
-Mógłbyś powtórzyć? - zapytałem drapiąc się z tyłu szyi.
-Czy masz coś do picia? - zmrużyłem oczy. 
-Myślisz że ci dam? - znowu zaczynałem się droczyć, uwielbiam to!
-No nie wiem... mam taką nadzieję. Pić mi się chce. - westchnął. 
-Może mam, a może nie mam. Zależy. 
-Od czego?
-Od tego, czy mam humor. - zauważyłem jak już mu puszczają nerwy. Nie wytrzymałem zacząłem się śmiać, a ten popatrzył się na mnie jak na wariata. Śmiejąc się dalej, sięgnąłem za krzesło i podałem mu butelkę. - masz pij. 
-Dziękuje. - odpowiedział i zaczął pić, kiedy skończył oddał mi wodę, chwyciłem i zacząłem się zastanawiać. 
-Czekaj. Ja tobie powiedziałem imię, ale ty mi nie. Więc twoja godność. 
-Nikołaj. - przerzucił kask pod drugą pachę.
-Ach tak. - zerknąłem na jego ubiór- czy tylko ja chodzę ubrany inaczej?  

Nikołaj? 
Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony